دسته بندی جدید گوگل برای پلی استور

پلی استور برنامه های بسیاری درون خودجای داده که گوگل برای بهینه سازی این برنامه ها دسته بندی جدیدی ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپلیکشن های موجود در نرم افزار پلی استور بسیار زیاد هستندو روز به روز هم بر تعداد آنها افزوده می شود و کاربران ممکن است برای دسترسی به برنامه مورد نیاز خود دچار مشکل شوند؛بر همین اساس گوگل دست به کار شد تا شرایطی را فراهم کند که دسته بندی توسعه دهندگان بیشتر دیده شود و نیز دسته بندی های موجود آن نیز دچار تغییراتی شود.

دسته بندی جدید گوگل برای پلی استور

طبق تغیرات ایجاد شده گروه «رسانه و ویدیو» به «پخش‌کننده‌ها و ادیتورهای ویدیویی» تغییر نام داده و گروه «حمل و نقل» نیز با نام «نقشه‌ها و ناوبری» تغییر کرده است. اگر شما جزو توسعه‌دهندگان هستید و پیش از انتشار اپلیکیشن خود برای کاربران، یکی از دسته‌بندی‌های جدید را انتخاب کرده‌اید، به طور موقت اپلیکیشن شما در یکی از زیرگروه‌های فعلی قرار می‌گیرد.

دسته بندی جدید گوگل برای پلی استور

برای مثال اگر گروه هنر و طراحی را انتخاب کنید، اپلیکیشن‌ شما در زیرگروه برنامه‌های کاربردی قرار می‌گیرد و اگر به دنبال گروه دوست‌یابی باشید، فعلا اپلیکیشن شما در گروه اجتماعی دیده می‌شود.

گفتنی است؛ امکان تغییر گروه‌بندی اپلیکیشن از طریق کنسول توسعه‌دهندگان گوگل‌پلی وجود دارد و بررسی‌ها و امتیازدهی مشتریان نیز در این فرایند قرار می‌گیرد. احتمال این وجود دارد که این تغییرات تا دو ماه آینده در پلی‌استور اعمال شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.