شاهرود;

درخشش دانش آموزان شاهرودی در جشنواره هنرهای تجسمی

دو دانش آموز هنرستان های فنی و حرفه ای شاهرود درجشنواره کشوری هنرهای تجسمی در سمنان رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت : نیلوفر سعیدی در رشته طراحی نقوش سنتی رتبه نخست کشوری و الهه خراسانی در رشته بافت فرش رتبه دوم کشوری را در این جشنواره کسب کردند.
سید حبیب الله میر ابوالحسنی با بیان اینکه این جشنواره از 28 تا 30 تیرماه به میزبانی استان سمنان برگزار شده بود ،تاکید کرد:در میان 196 اثراز دانش آموزان هنرستان های فنی و حرفه ای سراسر کشور در رشته های مختلف این دو دختر شاهرودی حائز رتبه برتر در این رشته ها شدند.
وی ادامه داد: تلاش و پشتکار دانش آموزان، نیلوفر سعیدی و الهه خراسانی همراه مربیان و والدین آنان در این جشنواره کشوری به نتیجه نشست و پس از 14 سال برای نخستین بار، رتبه های کشوری را برای استان سمنان به ارمغان آوردند.
تعداد850 دانش آموز شهرستان شاهرود ،سال تحصیلی 95-94 در دو هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه و چهار هنرستان پسرانه مشغول تحصیل بودند
این دانش آموزان در رشته های گرافیک ،معماری ،حسابداری ،رایانه ،برق و الکترونیک ،مکانیک ،صنایع فلزی ،صنایع دستی ،صنایع شیمیایی ،طراحی و دوخت و کودکیاری هنرستان های فنی و حرفه ای تحصیل کرده اند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.