در این جشنواره سه روزه بیش از ٢٠٠ اثر برگزیده در بخش هنرآموز و ١٩٦ اثر در بخش هنرجو نمایش داده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فنی حرفه ای کشور با حضور ۳۰۰ هنرجو در ۱۱ رشته در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان آغاز به کار کرد.
در این جشنواره هنرجویان ٣٩٦ اثر برتر خود را ارائه کرده و بیش از ٢٠٠ اثر برگزیده در بخش هنرآموز و ١٩٦ اثر در بخش هنرجو نمایش داده می شود.
حجاب و عفاف، محیط زیست، بحران آب و دفاع مقدس از مهم ترین موضوعات هنرهای ارایه شده در این جشنواره است و هنرجویان در ١١ رشته و ٤٧ زمینه با موضوعات مختلف شرکت دارند که در پایان چهار اثر برگزیده در اختتامیه جشنواره معرفی می شود.
هنرجویان در هفدهمین جشنواره هنری فنی و حرفه ای کشور در رشته هایی نظیر گرافیک، نقشه‌کشی معماری، طراحی و دوخت، صنایع‌دستی، نقاشی، پویانمایی(انیمیشن)، سرامیک و ... در سه هنرستان استان سمنان به مدت سه روز به رقابت می پردازند.
دانش آموزان حاضر در این جشنواره نفرات برتر رقابت های درون استانی فنی و حرفه ای هستند که در قالب ۲۷ استان در کنار فنی و حرفه ای سمنان به عنوان میزبان در رده کشوری با هم به رقابت می کنند.
معرفی توانمندی‌های هنرجویان و هنرآموزان رشته‌های هنر به جامعه ، ایجاد فضای رقابتی سازنده در میان هنرآموزان و هنرجویان برای بروز خلاقیت و ایده‌های نو و دست‌یابی به شیوه‌های اجرایی مناسب در آموزش رشته‌های هنری هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اهداف برگزاری این جشنواره بیان شده است.
انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
سلام.لطفا نفرات برتر نقشه کشی معماری رو تو مسابقات هنرهای تجسمی معرفی کنید.ممنون