هفتمین اردوی فرهنگی با هدف میثاق دوباره جوانان با شهیدان در مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  شهمیرزاد؛ مدیر دارالقرآن مهدی‌شهر گفت: هفتمین اردوی فرهنگی با هدف میثاق دوباره جوانان با شهیدان در مهدی‌شهر برگزار می‌شود.
اسماعیل عبدالحسینی گفت: هفتمین اردوی فرهنگی با هدف میثاق دوباره جوانان با شهیدان در مهدی‌شهر برگزار می‌شود.
وی افزود: هفتمین اردوی فرهنگی دارالقرآن مهدی‌شهر با حضور نوجوانان و جوانان قرآن آموز در منطقه ییلاقی روستای آرتد در شهرستان مهدی‌شهر برگزار خواهد شد.
مدیر دارالقرآن مهدی‌شهر تصریح کرد: پدر شهید مدافع حرم عباس دانشگر برای جوانان و نوجوانان مهدی‌شهری در این منطقه خوش آب‌وهوا روایتگری خواهند داشت.
وی گفت: هفتمین اردوی فرهنگی با هدف میثاق جوانان با شهیدان در مهدی‌شهر از روز پنجشنبه 31 تیرماه الی روز جمعه 1 مردادماه برگزار می‌شود.
عبدالحسینی گفت:آشنایی با سیره و سبک زندگی شهدا از ویژه‌برنامه‌های مجموعه فرهنگی تربیتی دارالقرآن مهدی‌شهر برای جوانان و نوجوانان این شهرستان است.
وی افزود: این اردو فرهنگی به‌صورت هفت سال متوالی با حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با سبک زندگی و سیره شهدا انقلاب اسلامی برگزارشده است .
 شهید عباس دانشگر متولد سال 1372 بود که از سمنان برای دفاع از حرم آل‌الله (ع) به سوریه اعزام‌ شد و 20 خردادماه 95 در سوریه به شهادت رسید.
شهید عباس دانشگر چهارمین شهید مدافع حرم از دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) است که در سوریه به شهادت رسید.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: برگزاری ، شهید ، مهدی شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.