شاهرود؛

جذب بیش از 1000 اشتراک جدید برق

از آغاز سال جاری تا به حال 1هزار و 19 مشترک جدید برق به مجموع مشترکان شهرستان شاهرود اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود گفت : هم اینک این مدیریت به بیش  از 85 هزار مشترک برق در شهرستان شاهرود خدمات ارائه می نماید.
احمد یوسفی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا زمان حاضر، 6 هزار و 454 متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی در شهرستان شاهرود دایر شده تصریح کرد : عملیات احداث 6 هزار و 20 متر خطوط فشار متوسط تک مداره و دو مداره هوائی، از جمله اقدامات صورت پذیرفته محسوب می شود.
 وی افزود : نصب چهار ایستگاه هوائی توزیع برق به قدرت 465 کیلوولت آمپر، از دیگر فعالیتهای این مدیریت به شمار می رود.
 یوسفی خاطرنشان کرد : در راستای اجرای پروژه های اصلاح و بهینه سازی، توسعه و احداث و روشنائی، 126 پروژه عمرانی برقی، با حجم ریالی 8 میلیارد و 843 میلیون ریال به بهره  برداری رسیده است.
وی گفت: اصلاح شبکه 20 کیلوولت و نصب پست هوائی روستای سعدآباد، احداث شبکه و پست برق انتهای شهرک شهید بهشتی، طراحی و اجرای فاز سوم فیدرهای پست البرز، برقراری 3 هزار و 800  متر خطوط فشار متوسط و سه دستگاه پست هوائی در خیابان های سرباز ، شیخ بهائی و شهید قرنی، جابه جائی ایستگاه توزیع برق روستای جعفرآباد، تقویت 7 هزار و 500 متر شبکه فشار ضعیف هوائی شهرستان، جایگزینی 6 هزار و پانصد متر کابل خودنگهدار به جای شبکه سیمی و تبدیل 3 هزار و پانصد متر شبکه 20 کیلولت هوائی به زمینی ، از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده تا پایان شهریور امسال است.
انتهای پیام / ن
برچسب ها: اشتراک جدید ، برق ، شاهرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.