چندین مرکز تهیه وتوزیع مواد غذایی بدست بازرسان بهداشت محیط استان اصفهان پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان با اشاره به اجرای طرح کنترل مراکز تولید و عرضه مواد غذایی درماه مبارک رمضان گفت: ۱۳ مرکز متخلف که مبادرت به عرضه انواع مواد غذایی در شرایط غیر بهداشتی می کردند، پلمپ شد.

مهدی رفیعی بیان داشت: از این تعداد سه کارگاه غیرمجاز بستنی، تولید خلال بادام و قنادی به صورت مخفیانه و زیرزمینی فعالیت می‌کردند که با توقیف بیش از ۱۳ هزار کیلو انواع مواد خام و تولید شده، پرونده آنها به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی اعلام کرد: علاوه بر این ۱۰ مرکز غذایی دیگر از جمله لبنیاتی، کبابی، طباخی، ساندویچی و یک کارگاه تولید بستنی که در محوطه یک گاوداری و میان زمین‌های کشاورزی فردی اقدام به تولید بستنی سنتی در شرایط کاملاً غیر بهداشتی کرده بود به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی مواد غذایی در شرایط بحرانی و غیربحرانی پلمب شد .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
در اصفهان منزلی هست در خانه به صورت غیر بهداشتی غذا تهیه میکند که از همسایگان هستند و در چند مرحله به اداره بهداشت اعلام شده است اما هیچگونه پیگیری انجام نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
ای کاش یه رسیدگیم به افرادی که در منازل شخصی به طور کاملا غیر بهداشتی غذا تهیه میکنن و در مناطقی همچون پالایشگاه به فروش می رسانند می کردید.
آخرین اخبار