سرپرست هیئت ورزش همگانی استان اصفهان گفت: در روز جهانی یوگا ۴۰ ایستگاه از حدود ۱۴۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی اصفهان به ورزش یوگا اختصاص یافت.

سرپرست هیئت ورزش همگانی استان در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی بین باشگاهی یوگای اصفهان گفت: در روز جهانی یوگا ۴۰ ایستگاه از حدود ۱۴۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی اصفهان به ورزش یوگا اختصاص یافت که این موضوع با اقبال بسیار مناسبی در جامعه روبرو شد.


 احمد آقاخان افزود:  دومین دوره مسابقات قهرمانی بین باشگاهی یوگای استان اصفهان به میزبانی باشگاه محراب عشق برگزار شد.

او گفت:  ۱۴ ورزشکار مرد و ۹۲ ورزشکار زن در این دوره از مسابقات که در رده‌های سنی ۹ تا ۱۲ سال، ۱۳ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۲۴ سال، ۲۵ تا ۳۴ سال، ۳۵ تا ۵۰ سال و ۵۰ سال به بالا برگزار شد، شرکت کردند و در پایان نیز به برندگان مقام‌های اول تا سوم هر رده سنی جوایزی از سوی هیئت همگانی و کمیته یوگای استان اصفهان اهدا شد.

آقاخان با بیان اینکه پس از انتصاب در مسئولیت سرپرستی هیئت وضعیت ۴۸ کمیته این هیئت را مورد بازنگری قرار داده و مسئولان آنها را مشخص کرده است، تاکید کرد:  در ده سال گذشته یوگای استان اصفهان از اهداف تخصصی این رشته و نیز اهداف ورزش همگانی فاصله گرفته بود، اما با اقدامات جدید اجرا شده، برنامه‌های مدونی در این حوزه در حال پیاده سازی است.

سرپرست هیئت همگانی استان اصفهان بیان داشت: این هیئت تلاش دارد تا با نشان دادن قدرت یوگای استان اصفهان میزبانی مسابقات کشوری را در اصفهان برعهده بگیرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.