معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: کلاس های هلال احمر، برگزاری نمایشگاه های مختلف و تهران گردی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته خوابگاه ها است.

حبیب الله اکبری معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص برنامه های هفته خوابگاه ها دانشگاه علم و صنعت ایران اظهار کرد: طبق روال هر سال برنامه های متعددی را برای دانشجویان تدارک دیده ایم که شامل جشن های متنوع، کلاس های آموزشی، نمایشگاه های مختلف، مسابقات آشپزی و عکاسی است. 

وی ادامه داد: معاونت دانشجویی دانشگاه علم و صنعت صحبت هایی با سازمان هلال احمر برای برگزاری کلاس های مرتبط با این سازمان برای دانشجویان انجام داده است که از دیگر برنامه های هفته خوابگاه ها به شمار می آید. به علاوه مسئولین دانشگاه و وزارت علوم از خوابگاه ها در این هفته بازدید به عمل می آورند.

اکبری در خصوص جزئیات فعالیت های نمایشگاه ها درهفته ی خوابگاه ها عنوان کرد: در این نمایشگاه ها تولیدات دست ساز و خلاقانه دانشجویان علم و صنعت نظیر فعالیت های هنری به معرض نمایش دیگر دانشجویان و مسئولان گذاشته می شود. 

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت افزود: با همکاری شهرداری، تهران گردی برای دانشجویان علاقه مند خوابگاهی هم در نظر گرفته ایم.

وی اذعان داشت: دانشگاه علم و صنعت ایران 9 خوابگاه دارد که از این تعداد یکی در اختیار دختران و بقیه برای استقرار پسران است. ظرفیت خوابگاه دخترانه  و پسرانه به ترتیب 600 و 2300 نفر است. 

اکبری در خصوص کافی بودن یک دستگاه خوابگاه برای دختران یادآور شد: تعداد بلوک های خوابگاهی مناسب متقاضیان است. به علاوه بلوک های خوابگاهی بسته به شرایط و تعداد دانشجویان متقاضی سال به سال افزایش می یابد تا بتوانیم پاسخگوی مناسبی برای تمام افرادی نیازمند به خوابگاه باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.