معاون رییس جمهور سرمایه گذاری در حوزه سلامت ایران اقتصادی و انسانی است، گفت: سرمایه‌گذاران قطعا بهره کافی را از لحاظ مالی و اقتصادی در کنار مسئله انسانی می‌برند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنا‌مه‌ریزی کشور در  همایش بین‌المللی سرمایه گذاری در حوزه سلامت که صبح امروز در تهران برگزار شد،  در خصوص حضور سایر کشورها در ایران پس از برجام گفت: در سه ماه گذشته هشت رییس جمهور 5 نخست وزیر سه رییس مجلس سنا و 15 وزیر خارجه در ایران حضور داشتند که 73 میلیون دلار خطوط اعتباری مورد مذاکره قرار گرفت که از این مبلغ 3 میلیارد و 418 میلیون دلار مجوز سرمایه‌گذاری دریافت کردند.

معاون رییس جمهور ضمن تاکید  بر اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت ایران بسیار اقتصادی و انسانی است، افزود: سرمایه‌گذاران قطعا بهره کافی را از لحاظ مالی و اقتصادی در کنار مسئله انسانی می‌برند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت موضوع سلامت است، عنوان کرد: غیر از ده‌ها هزار میلیارد دلاری که ظرف دو سال گذشته در حوزه سلامت صرف شده برنامه‌های وسیعی برای این حوزه پیش رو داریم و طی سال‌های آینده در برنامه ششم توسعه که تا 5 سال آینده ادامه دارد سرمایه‌گذاری در طرح تحول سلامت را داریم.

نوبخت تأکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران از حضور سرمایه‌گذاران خارجی استقبال می‌کند و پیام تیم اقتصادی ایران در این مسئله حمایت کافی دولت از سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار