شماری از زندانیان فلسطینی زندان اسرائیلی نفحه، در حمله نظامیان صهیونیست مجروح شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری رسمی اردن « پترا » از رام الله در کرانه باختری رود اردن ، رییس کمیته رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی اعلام کرد نظامیان رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به بند « 14 » از زندان اسراییلی نفحه یورش بردند و شماری از زندانیان فلسطینی را زخمی کردند.

عیسی قراقع در بیانیه ای اعلام کرد: « بند 14 زندان نفحه هدف حمله وحشیانه گروه زیادی از نیروهای سازمان زندان ها و دستگاه های سرکوبگر اسراییلی قرار گرفت و بر اثر آن شمار زیادی از اسرای فلسطینی به شدت زخمی شدند و ده ها نفر از آنان برای درمان به بیمارستان « سوروکا » منتقل شدند.»

قراقع فاش کرد اسرای فلسطینی با یورش نظامیان اسراییلی به بند 14 زندان نفحه و تعرض وحشیانه به آنان غافلگیر شدند.

وی افزود زندانبانان اسراییلی اسرای فلسطین را مورد ضرب و جرح قرار دادند و در این یورش از گاز اشک آور و گاز فلفل استفاده کردند.

بعد از این یورش وحشیانه حالتی از ناآرامی زندان نفحه را به طور کامل فرا گرفت و هنوز نیروهای امنیتی اسراییل در قالب گروه های چند نفری در حال گشت زنی در زندان و حیاط آن هستند و چه بسا در چند ساعت آینده اتفاقاتی رخ دهد.

قراقع، اسراییل و مشخصا مسئولان زندان نفحه را مسئول کامل حفظ جان اسرای فلسطینی دانست و از نهادهای حقوقی و مدافع حقوق بشر خواست فورا عازم زندان نفحه و بیمارستان سوروکا شوند و حقیقت را از نزدیک پیگیری کنند.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار