امیری گفت: از اینکه برای سومین بار شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارم بسیار خوشحال هستم.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که تیم ملی تنیس بانوان خود را برای حضور در رقابت های فدکاپ آماده می کند که با برگزاری آخرین مرحله اردوی آماده سازی در آکادمی بین المللی تنیس استقلال سارا امیری از سوئد نیز به سایر ملی پوشان ملحق شد تا به همراه ۳ تنیسور دیگر در مسابقات فدکاپ که این بار به میزبانی تایلند برگزار می شود حضور پیدا کند.
 
این رقابت ها از ۲۳ فروردین به مدت یک هفته در شهر بانکوک برگزار می شود و تیم ملی برای آشنایی با شرایط جوی و مسابقات زودتر از موعد راهی این کشور می شود.
 
سارا امیری که از ۵ سالگی فعالیت در تنیس را آغاز کرده با ابراز خوشحالی از پوشیدن پیراهن تیم ملی گفت: از اینکه برای سومین بار به همراه تیم ملی در رقابت های فدکاپ شرکت می کنم بسیار خوشحالم. این رقابت ها از هفته آینده و با حضور تیم های قدرتمند در تایلند برگزار می شود و امیدوارم در این دوره نتایج بهتری نسبت به گذشته بدست آوریم.
 
وی افزود: در اولین حضورم در تیم ملی به رقابت های فدکاپ در قزاقستان اعزام شدیم و سال گذشته نیز این مسابقات به میزبانی هند برگزار شد و توانستیم عنوان هفتم را بدست آوریم و این در حالی است که نسبت به مسابقات قزاقستان بهتر ظاهر شدیم.  
 
تنیسور تیم ملی ادامه داد: این رقابت ها با حضور تیم های قدرتمند برگزار می شود و اینکه پس از برگزاری قرعه کشی با چه کشورهایی هم گروه شویم برایمان اهمیت دارد. با توجه به اینکه من در مرحله پایانی اردو به سایر ملی پوشان ملحق شدم تمرین در محل مسابقات فرصت بسیار خوبی است تا با شرایط آشنا شویم و زمان کافی برای رسیدن به شرایط ایده آل را داریم.

با توجه به اینکه در سوئد در زمین های هارد کورت تمرین می کنم و مسابقات نیز با این شرایط برگزار می شود برایم خوشایند است و امیدوارم با هماهنگی ایجاد شده بین ملی پوشان عملکرد بهتری نسبت به گذشته بدست آوریم.
 
امیری خاطر نشان کرد: ایرن را بسیار دوست دارم و هدفم از حضور در ترکیب اصلی تیم ملی کسب بهترین عنوان و معرفی کشورم به سایر کشورها است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار