وزیر کشور تحقق اقتصاد مقاومتی، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر، اعتیاد و تکریم ارباب رجوع را سه اولویت اصلی وزارت کشور در سال 95 برشمرد.

تحقق اقتصاد مقاومتی در صدر اولویت های وزارت کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، وزیر کشور امروز (چهارشنبه ) در حاشیه بازدید از امامزاده یحیی(ع) در میامی مشهد گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی، رویکرد اصلی وزارت کشور در سال ۹۵ است.

عبدالرضا رحمانی فضلی با بیان اینکه در نشست با استانداران سراسر کشور، بر این اولویت تاکید شده است، افزود: دولت در سال گذشته تلاش بسیاری را صورت داد تا بستر لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم شود و در این زمینه اقدامات مطلوبی نیز به انجام رسیده است.

وی تصریح کرد: وزارت کشور همه استان ها را به تشکیل کارگروهی برای تحقق خواست رهبری موظف خواهد کرد و اقدامات لازم را برای تحقق موضوع اقتصاد مقاومتی در مقاطع کوتاه و بلندمدت انجام خواهد داد.

وزیر کشور همچنین از مبارزه با قاچاق کالا، مواد مخدر و اعتیاد به عنوان دومین اولویت وزارت متبوع خود در سال جاری یاد و تاکید کرد: قطعا بر اساس برنامه ریزی های انجام شده یک تحول اساسی در این حوزه رخ خواهد داد.

رحمانی فضلی گفت: تکریم ارباب رجوع سومین موضوعی است که وزارت کشور آن را به صورت جدی دنبال خواهد کرد و بر این اساس کمیته ای در فرمانداری های سراسر کشور برای رسیدگی به شکایات مردم تشکیل و فرمانداران موظف می شوند به این شکایات در اسرع وقت پاسخ دهند.
 
وی به بازرسی های وزارت کشور از شهرداری ها اشاره کرد و افزود: در سال جاری به صورت جدی بازرسی های مداومی از شهرداری های کلانشهرها خواهیم داشت و زمینه شکل گیری تخلفات را به حداقل خواهیم رساند.

وزیر کشور همچنین به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: دور دوم انتخابات دهم اردیبهشت ماه در 21 استان کشور برگزار می شود.

رحمانی فضلی از هماهنگی لازم با شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی، خبر داد و تاکید کرد: مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
ساخت ترن ست برقی تهران قم اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
ساخت ترن ست برقی تهران قم اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
اقتصاد مقاومتی نیاز به پژوهش دارد و انجام کار پژوهشی نیاز به برنامه ریزی , بودجه و اجرای ضوابط مندانه دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
تکمیل پروژه های ناتمام شهرداریها در اولویت قرار گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
ساخت مترو کلانشهر اراک, ساخت تراموا شهرجدید