بهترین اتفاق سال 94 برایم، بازخوردهای خوبی بود که از مخاطبانم در زمینه خوانندگی دریافت کردم.

اهورا ایمان، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بهترین اتفاق سال 94 برای خود گفت: بهترین اتفاق در سال 94 در زندگی شخصی و کاری، بازخوردهای خوبی بود که از مخاطبانم در زمینه خوانندگی دریافت کردم و در این سالی که گذشت کارهایم مورد پسند آنها قرار گرفت. 
 
وی افزود: پسندیده شدن خوانندگی‌ام از طرف مخاطبان، انرژی به من داد و مهر تاییدی بود به کاری که انجام می‌دهم و استراتژی من را برای انتشار و اجرای کنسرت در ابتدای سال 95 و اردیبهشت ماه مشخص کرد و این مسئله را به فال نیک می‌گیرم. 
 
این شاعر با اشاره به آنکه بدترین اتفاق سال 94 برایم از نظر فرهنگی یکی از کارهای نکرده‌ام بود، بیان کرد: کتاب «ساختارشناسی ترانه» در سال 94 هم منتشر نشد. با انتشار هرچه دیرتر این اثر بخشی از پژوهشگران و ترانه سرایان جوان به نوعی متضرر می‌شوند. از طرف دیگر خود من نیز متضرر خواهم شد. به دلیل آنکه دیرتر بازخورد مخاطبان را در خصوص کتاب مشاهده می‌کنم. متاسفانه امسال  هم نتوانستم این کار را انجام دهم. 
 
ایمان ادامه داد: امیدوارم در سال آینده تمهیداتی فراهم شود تا بتوانم کتاب «ساختار شناسی ترانه» را منتشر کنم و به دست مخاطبان خود و ترانه سرایان جوان برسانم. 
 
انتهای پیام/ 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار