به دنبال تیراندازی پلیس آمریکا به پنج فرد مظنون به سرقت در شهر هوستون، 2 نفر کشته و 2 تن زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، «جان کانن،» سخنگوی پلیس آمریکا، گفت به دنبال تیراندازی نیروهای پلیس به سمت 5 فرد مظنون به سرقت در شهر هوستون، 2 نفر کشته و 2 تن زخمی شدند. پنج افسر پلیس در این تیراندازی حضور داشتند؛ اما هیچ یک از آنها زخمی نشد.

به گفته او، یکی از مظنونانی که در این تیراندازی زخمی شد به بیمارستان منتقل شده است. یکی دیگر از مظنونان که در صحنه تیراندازی به صورت سطحی از ناحیه شانه زخمی شد بوسیله تیم پزشکی حاضر در محل درمان شد. این فرد به همراه مظنون دیگری که مجروح نشد، بازداشت شده است.

به گفته کانن، دلیل تیراندازی افسران پلیس این بود که مظنونان در حال فرار به سمت فروشگاه هایی بودند که مردم عادی در داخل آنها حضور داشتند. دو قبضه اسلحه متعلق به مظنونان به سرقت در محل کشف شده است.

فروشگاه مبلی که هدف سارقان بود در خیابانی نزدیک اتوبان بین ایالتی شماره 45 در شمال هوستون قرار دارد. به گفته پلیس، هنوز مشخص نیست که آیا مظنونان با سلاح های خود تیراندازی کرده اند یا نه. به گفته پلیس، این افراد در چندین فقره سرقت که روز پنجشنبه در این  منطقه روی داده بود دست داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار