دعوت از نیکوکاران برای حضور در جشن نیکوکاری

یک مددکار اجتماعی گفت: در آستانه آغاز جشن های نیکوکاری پایان سال از همگان برای حضور و مشارکت در این فریضه الهی،دعوت می‌شود .

محمد رضا فیروزی مددکار اجتماعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: در آستانه آغاز جشن های نیکوکاری پایان سال؛  از همگان برای حضور و مشارکت در این فریضه الهی،دعوت می‌شود.نیکوکاران با کمک سازمان های متولی امر و مراکز نیکوکاری،آگاهانه و بطور مستقیم به مددجویان کمک کنند.

وی افزود: نظر به سنت حسنه نیکوکاری که ثواب و اجر دنیوی و اخروی آن بر همگان آشکار است دعوت می‌شود که همگان شادی های خود را با هموطنان نیازمند خود تقسیم کنند و باهم سال نو و خوشی را آغاز کنند.

فیروزی ادامه داد: همگان به خوبی درک کرده که نیازمندان واقعی جامعه در چه شرایطی و کجای این زندگی های اجتماعی جامعه هستند و باید چه نوع خدماتی و در چه فاصله زمانی برای آنان انجام داد.با علم و یقین باید بگویم که برخی از آنان به سرعت و به اصطلاح اورژانسی به وضعیت زندگی یشان باید رسیدگی شود.

وی بیان کرد: بدانیم و بدانید که مدینه فاضله در شهری بنام ناکجا آباد می شود پیدا نمود. ولی تلاش و کمک رسانی باید در جامعه ما بصورت ساختاری نهادینه شود تا برخی از مشکلاتی که برای نیازمندان حقیقی جامعه ما ایجاد بحران کرده است از مسیر زندگی این عزیزان برداشته شود. لذا از یکایک هموطنان ،نیکوکاران و خیرین بزرگ منش که همیشه یار و یاور محرومین و نیازمندان جامعه بوده و هستند استدعا دارم که با کمک سازمان های متولی امر که مسئولیت اجتماعی دارند (سازمان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)) و به کمک مراکز خیریه و نیکوکاری دست خیرخواهی خود را به طراوت و مهربانی اعضاء یک خانواده نیازمند همراه ساخته و نسبت به شاد کردن دل های مهربان آنان قدم های اساسی بر دارند.

این مددکار اجتماعی به خیرین و نیکوکاران توصیه کرد: به کمک سازمان ها و مراکز نیکوکاری مشخصات و پرونده کامل مددجویان حائز شرایط کمک رسانی را اخذ کرده و بصورت آگاهانه و با خیالی آسوده به آنان کمک کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار