زنگ نیکوکاری در مدارس به صدا در آمد

همزمان با آغاز روز احسان و نیکو کاری زنگ نیکوکاری در مدارس کشور به صدا در آمد.

زنگ نیکو کاری در مدارس به صدا در آمد
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 14 اسفند ماه سالروز تاسیس کمیته امداد در سال 57 به دستور امام خمینی (ره) در تقویم به نام روز احسان ونیکو کاری نام گذاری شده است. 
 
هر ساله با شروع سال جدید به منظور جمع آوری کمک های خیرین ،کمیته امداد امام خمینی(ره) در روز 14 اسفند اقدام به برگزاری جشن نیکوکاری در سراسر کشور می کند . 

امسال به منظور مشارکت بیشتر هموطنان در این کار خیر، جشن نیکو کاری طی سه روز 13،12و 14 اسفند ماه با شعار بهار همدلی ،شکوه مهربانی برگزار می شود. 

امروز 12 اسفند جشن نیکو کاری با مشارکت آموزش و پرورش در مدارس سراسر کشور برگزار می شود در همین راستا زنگ نیکو کاری در ساعت 8:30 دقیقه در مجتمع آموزشی دخترانه متقین در خیابان حافظ  با حضور مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش به صدا در آمد. 

محسن ولیئی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با برگزاری جشن نیکو کاری در استان تهران اظهار داشت: امسال به منظور جمع آوری کمک های خیرین در روز جشن نیکو کاری 450 پایگاه در سطح شهر و 3400 پایگاه در مدارس استان تهران در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: همچنین نزدیک به یک میلیون پاکت مهربانی برای جمع آوری کمک های دانش آموزان در مدارس استان تهران توزیع شده است. 

مصطفی خاکسار معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در نشست خبری که به منظور ارائه برنامه‌های جشن نیکوکاری امسال برگزار شد، گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار بهار همدلی شکوه مهربانی در روزهای 12-13 و 14 اسفند برگزار می‌شود که این طرح از حیث طرح‌های مشارکتی کمیته امداد امام خمینی(ره) جزء طرح‌های پایانی به شمار می‌آید. 
 
وی بیان کرد: جشن نیکوکاری امسال با مشارکت وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود که 15 هزار پایگاه در سطح شهرها و 50 هزار پایگاه در مدارس سراسر کشور آماده جمع آوری کمک‌های مردمی هستند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.