مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان گفت :57 پایگاه برای جمع آوری کمکهای مردمی در شهرستان دامغان مستقر شده است .

محمد قوسی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره با اینکه جشن احسان و نیکوکاری امسال همزمان با سراسر کشور پنجشنبه هفته جاری  در شهرستان دامغان نیز برگزار می شود گفت : 57 پایگاه ثابت و سیار جهت جمع آوری کمک های مردمی در شهرستان دامغان مستقر شده است . 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان  با بیان اینکه سنت احسان و نیکوکاری یکی از ارزش های والای دین مبین اسلام به شمار می رود افزود : امیدواریم مردم نوعدوست و شریف دامغان با حضور گسترده خود همانند سالهای قبل در امر یاری رساندن به نیازمندان پیشرو باشند.

قوسی از استقرار  46 پایگاه در مدارس شهرستان دمغان و نیز توزیع بیش از 5 هزار پاکت جمع آوری کمکهای جشن نیکوکاری در بین دانش آموزان دامغانی خبر داد گفت : 11 پایگاه ثابت در سطح شهر برای  دریافت کمکهای مردمی دایر می باشد. 

وی برگزاری جشن احسان نیکوکاری در مساجد شهرستان دامغان را  از دیگر برنامه های روز احسان و نیکوکاری در دامغان برشمرد و گفت : پایگاه های سیار کمیته امداد امام خمینی (ره ) همزمان با برگزاری نماز های جماعت و جمعه آماده دریافت کمک های مردمی است .
 
لازم به ذکر است مردم و مسئولان شهرستان دامغان سال گذشته 420 میلیون ريال بصورت نقدی و غیر نقدی به جشن احسان و نیکوکاری کمک کرده اند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار