فرمانده نیروهای داوطلب مردمی عراق، امارات را به باد انتقاد گرفت و وعده داد که بسیج مردمی، تا خلیج فارس هم پیش خواهد رفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، عبد الله بن زايد وزیر امور خارجه امارات دیروز (جمعه) طی سخنانی در نشست مشترک مطبوعاتی با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفته بود "نابودی داعش، مستلزم از بین بردن نیروهای داوطلب مردمی درعراق است".

اما "أوس الخفاجی" فرمانده گردان های "ابی الفضل العباس (ع)"، وابسته به نیروهای داوطلب مردمی عراق، در واکنشی شدید به اظهارات وزیر امور خارجه امارات گفت: "اظهارات تو دیرهنگام بود، زیرا اربابان آمریکایی تو و نیز اسرائیل که دستت را در دستانش می گذاری، نتوانستند مانع فعالیت ما شوند".

الخفاجی در پیامی ویدئویی که در یوتیوب منتشر شد، افزود: "با حزب الله اسرائیل را شکست دادیم و با نیروهای داوطلب مردمی، داعش را شکست می دهیم".

وی خطاب به عبدالله بن زاید گفت "وقتی می خواهی نام نیروهای داوطلب مردمی را به زبان بیاوری، باید به نشانه احترام و تکریم به این نیروها روی پاهایت بایستی، زیرا عراقی که شما خواهان سرنگونی و تجزیه و نابودی آن بودید، اکنون بار دیگر متولد شده است".

فرمانده گردان های "ابی الفضل العباس (ع)" افزود: نیروهای داوطلب مردمی بنا به دستور مرجعیت دینی تشکیل شده است و فقط در صورت دستور مرجعیت ، فعالیت خود را متوقف خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
احسنت خداحافظ کند
آخرین اخبار