رئیس بیمارستان شهدای ایذه از کسب رتبه نخست زایشگاه‌های خوزستان توسط این مرکز و همچنین راه‌اندازی دوباره مرکز «سی‌تی.اسکن» این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود علی‌عسگر به ایجاد تحولاتی در سطح بیمارستان شهدای این شهرستان اشاره کرد و افزود: با اقدامات و کارهای انجام شده، زایشگاه این بیمارستان توانست به رتبه نخست در استان خوزستان دست یابد.

وی از خریداری دستگاه «سی‌تی.اسکن» خبر داد و تصریح کرد: با راه‌اندازی این مرکز پیشرفته، مشکلات و کمبودهای این مرکز به این دستگاه رفع خواهد شد.

علی‌عسگر با اشاره به راه‌اندازی کلینیک واقع در بیمارستان شهدای ایذه، اذعان داشت: این کلینیک به‌منظور انجام طرح توسعه سلامت راه‌اندازی و هزینه ویزیت بیماران از مبالغ بالا به 3 هزار و 500 تومان کاهش پیدا کرده است.

رئیس بیمارستان شهدای ایذه بیان کرد: با راه‌اندازی این مرکز و حضور یک چشم‌پزشک دیگر در شهرستان، از مشکلات کمبود پزشک متخصص چشم کاسته شده است.

وی گفت: دستگاه‌های پیشرفته‌ای در جهت انجام عمل چشم و تجهیز اتاق عمل بیمارستان تهیه شده اند و در آینده نزدیک عمل‌های جراحی در این مرکز انجام خواهد شد و تا حد زیادی از مراجعه بیماران به شهرهای دیگر کاسته می گردد.

مسعود علی عسگر در خاتمه اذعان کرد: احداث ساختمان بنیاد خیریه مربوط به بیماران صعب‌العلاج از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده ای است که زمین آن توسط افراد خیر اهدا شد و اینک در مراحل ابتدایی احداث آن قرار داریم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.