معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان با تاکید بر لزوم توجه به کیفیت محصولات صادراتی، گفت: اگر در این حوزه کوتاهی کنیم، بازارهای جهانی را از دست خواهیم داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ، محمدرضا فتوت در کارگروه توسعه صادرات استان کرمان با تاکید بر اینکه ارزش اقتصادی صادرات بسیار مهم است، افزود: سازمان های مربوطه باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.

وی اظهارداشت: در سال جاری با رفع تحریم ها امیدواریم هماهنگی های لازم انجام شود که جهش قابل توجهی را در حوزه صادرات داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان خاطرنشان کرد: با رفع تحریم ها در استان کرمان صادرات فرش و محصولات کشاورزی اهمیت بیشتری می یابد و باید توجه لازم به این بخش صورت گیرد.

فتوت از سازمان های ذیربط در حوزه توسعه صادرات تقدیر کرد و گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبری است، توسعه صادرات از پارامترهای مهمی است و اتاق بازرگانی در این زمینه نقش مهمی را بر عهده دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: باید بین سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل استاندارد هماهنگی به منظور تسریع در صادرات محصول پسته صورت گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان بر تسهیل کار صادرکننندگان تاکید کرد و ادامه داد: برای تسهیل صادرات در چارچوب قانونی می توانیم اقدام کنیم و رفع برخی مشکلات نیاز به پیگیری های استانی و کشوری دارد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کیفیت ، محصولات ، بازار ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.