رقابت‌های بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های اروپا با برتری تیم‌های فنرباغچه ترکیه، زالگیریس لیتوانی، خیمکی روسیه و ستاره سرخ صربستان دنبال شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، از رقابت‌های دور چهارم مرحله دوم بسکتبال لیگ اروپا، دیشب تیم‌های همشهری فنرباغچه و داریوشافاکای استانبول در این شهر به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری 106 بر 100 به سود شاگردان زلیکو اوبرادوویچ به پایان رسید. 

فنرباغچه کوارتر نخست این دیدار را با حساب 37 بر 24 به سود خود تمام کرد اما شاگرد ان اوکتای مهموتی کوارتر دوم را 27 بر 25 به سود خود تمام کردند تا داریوشافاکا نیمه نخست را 62 بر 51 بازنده به رختکن برود. 

در کوارتر سوم هم برتری با فنر بود و این تیم به لطف درخشش جان وسلی و بابی دیکسون 24 بر 22 به برتری رسید تا در مجموع نتیجه بازی 86 بر 73 به سود شاگردان اوبرادوویچ باشد. داریوشافاکا در 10 دقیقه پایانی هرچه داشت رو کرد تا به برتری 27 بر 20 برسد اما در پایان این فنرباغچه بود که به دلیل بازی طوفانی کوارتر نخست در مجموع 106 بر 100 حریف خود را شکست داد تا فاتح دربی استانبول شود. 

در دیگر دیدارهای دیشب، خیمکی روسیه در مسکو 78 بر 61 بروزه بسکت آلمان را از پیش رو برداشت، زالگیریس لیتوانی مقابل مهمان خود المپیاکو یونان به برتری 75 بر 55 رسید و ستاره سرخ هم در بلگراد 87 بر 73 اونیکاخا مالاگای اسپانیا را شکست داد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار