فوروارد قدرتی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام معتقد است مسبب حواشی دیدار این تیم و شهرداری گرگان، چند تماشگرنما بودند.

آرمان زنگنه به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دیدار بسیار خوبی با شهرداری گرگان برگزار کردیم و صرف نظر از حواشی این دیدار، خوشحالم به برتری رسیدیم. 

وی ادامه داد: بازی روال عادی خود را داشت که چند نفر به بازیکنان و نیمکت ما فحاشی کردند. این موضوع باعث شد ادگار سوسا چند بار نزدیک میز ناظر بازی برود و موضوع را گوشزد کند. این اتفاق  ادامه پیدا کرد تا یکی از سنگ‌ها به سوسا خورد. او بازیکنی است که در لیگ‌های معتبر اورپایی بازی کرده است و از این اتفاقات متعجب شده بود. وقتی سنگ به سوسا خورد او هم از کوره در رفت و واکنش نشان داد. 

زنگنه با تاکید بر اینکه نباید همه این حواشی را پای مردم گرگان نوشت، افزود: مثل معروفی هست که می‌گوید یک نفر سنگی داخل چاه می‌اندازد که 100 عاقل نمی‌توانند آن را بیرون بیاورند. ماجرای گرگان هم همینطور بود. چند تماشاگرنما باعث این اتفاقات بودند که اگر مسئولان ورزش گرگان تاکید بیشتری روی فرهنگسازی داشته باشند، در آینده کمتر شاهد این اتفاقات خواهیم بود. 

فوروارد قدرتی تیم ملی بسکتبال ایران درباره هجوم به صفحه شخصی سوسا در یکی از شبکه‎‌های اجتماعی، اظهار کرد: درباره این موضوع اطلاعی ندارم اما باید توجه کنیم سوسا یک خارجی است و پس از مدتی که مهمان ماست از ایران می‌رود. بهتر است طوری رفتار کنیم که خاطرات بدی از ایران در ذهن بازیکنان خارجی نماند. چون آن‌ها بعدها از بسکتبال ایران در کشورهای دیگر سخن می‌گویند. 

بازیکن ملی‌پوش پتروشیم بندرامام ادامه داد: امیدوارم تماشاگران شهرداری گرگان محروم نشوند. بازی ما با این تیم در گرگان تمام شد و اگر رقیبان ما در سالن بدون تماشاگر گرگان مقابل شهرداری قرار بگیرند، بهتر بازی می‌کنند که این به سود ما نیست. 

زنگنه در پاسخ به این پرسش که چرا درخشش سال گذشته را در سوپرلیگ بسکتبال ایران ندارد؟ توضیح داد: من به تازگی از بند مصدومیت رها شدم. ضمن این‌که سال گذشته سهمیه ملی نبودم و فشار روی من کمتر بود. به هرحال من حالا بازیکن پتروشیمی بندرامام به حساب می‌آیم و خود را سرمایه این باشگاه می‌دانم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار