حسن‌پور: ارسلان نیاز به تست ندارد/ کاظمی سرمایه ملی است

مدیر باشگاه نیروی زمینی ارتش تاكید كرد ارسلان کاظمی برای حضور در تیم بسكتبال این باشگاه نیازی به تست ندارد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی حسن‌پور درباره موضوع مطرح شده مبنی براینكه آیا صحت دارد ارسلان كاظمی برای حضور در تیم نیروی زمینی باید تست بدهد؟ اظهار كرد: نمی‌دانم این مطلب در كجا عنوان شده و به هیچ وجه صحت ندارد. به نظرم می‌رسم عده‌ای قصد شیطنت دارند. سرمربی تیم نیروی زمینی در گفت و گویی اعلام كرده تیمش را بعد از تست‌های انجام گرفته بسته است اما تست برای یك بازیكن ملی وجود ندارد چرا كه او توانایی‌هایش را در عرصه ملی‌ و بین‌المللی نشان داده‌است. این شرایط برای ارسلان و هر ملی‌پوش دیگری نیز صدق می‌كند. 

مدیر باشگاه نیروی زمینی در پاسخ به این سوال كه وضعیت ارسلان كاظمی چگونه‌است؟ ادامه داد: اكنون ارسلان در مجموعه ما نیست اما اگر تصمیم بگیرد به ما اضافه شود از او استقبال می‌كنیم. نگاهمان به ارسلان و هر ملی‌پوش دیگر به عنوان سرمایه ملی‌است چرا كه هدف ما كمك به بسكتبال و ورزش كشور است و تلاش كرده‌ایم از همه ورزشكاران حمایت كنیم. با این حال اگر دیرتر به جمع ما اضافه شود شاید نتوانیم به خوبی او را كمك كنیم و كمی دستمان بسته شود.

وی با بیان این مطلب كه همه ورزشكاران دوران خدمت مقدس سربازی خود را در تیم‌های نظامی پشت سر می‌گذارند تصریح كرد: هر ورزشكاری كه به سن خدمت وظیفه برسد به عنوان یك سرمایه ملی محسوب می‌شود و باید در تیم نظامی بازی كند. ارسلان نیز همانند دیگر ورزشكاران است. اكنون كه بسكتبال در لیگ برتر است تمام بازیكنان سرباز در این لیگ بازی می‌كنند و اگر سال آینده به لیگ پایین‌تر برویم همین مجموعه در لیگ پایین‌تر حضور خواهند داشت. پس چه بهتر است كه ارسلان یا هر ورزشكار دیگر بیاید و در كنار دیگران باشد و تلاش كند و ما نیز به طور كامل از آنها حمایت می‌كنیم. 

حسن‌پور تاكید كرد: نگاه باشگاه‌ نیروی زمینی حمایت از ورزش و ورزشكاران بوده‌است. در بسكتبال نیز تلاش كرده‌ایم تا به جوانان كمك كنیم و امكانات خوبی در سال‌های خدمت وظیفه برایشان به وجود بیاوریم. همانطور كه گفتم نگاه ما به ملی‌پوشان به عنوان یك سرمایه ملی است و سعی ما كمك به بسكتبال بوده‌است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار