کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال تماشاگران تیم شهرداری گرگان را تا اطلاع ثانوی از تماشای دیدارهای خانگی و خارج از خانه این تیم محروم کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته انضباطی فدراسیون در رابطه با وقایع بازی هفته سوم از دور سوم لیگ برتر  بین تیمهای شهرداری گرگان و پتروشیمی بندر امام که در سالن امام خمینی (ره)   شهر گرگان برگزار شده بود و با سنگ پرانی و حواشی بسیار از سوی تماشاگران تیم میزبان یعنی شهرداری گرگان همراه بود  طی امروز شنبه 94.11.3 تشکیل جلسه داد. در نهایت و با توجه به مستندات نماینده و ناظر فدراسیون حاضر در این بازی و همچنین تیم داوری رای  زیر به صورت موقت  صادر شد:

تیم شهرداری گرگان تا اطلاع ثانوی از حضور تماشاگران خود چه به عنوان میزبان در  گرگان و چه به عنوان مهمان در بازیهای خارج از خانه محروم شد.

همچنین آرمان زنگنه و ادگار سوسا بازیکن خارجی تیم پتروشیمی بندر امام  و همچنین حسن طیبی سرپرست تیم شهرداری گرگان برای ادای توضیحات بیشتر به جلسه بعدی کمیته انضباطی فراخوانده شدند که این جلسه  سه شنبه 94.11.6  در محل فدراسیون تشکیل خواهد شد.

البته فدراسیون بسکتبال تاکید کرده که این حکم موقت است و حکم و رای نهایی پس از تشکیل جلسه سه شنبه و شنیدن صحبت‌های طرفین و بررسی مستندات یبیشتر حواشی این دیدار صادر خواهد شد.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار