تیم بسکتبال لوکومتیو کوبان روسیه در نخستین دیدار دور نهم رقابت‌های بسکتبال یورولیگ میزبان خود پینار کارشیاکای ترکیه را شکست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امشب و از هفته نهم بسکتبال رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های اروپا تیم پینار کارشیاکای ترکیه در ازمیر، میزبان لوکومتیو کوبان روسیه بود.  

لوکوموتیو این دیدار را بهتر از میزبان آغاز کرد و کوارتر نخست را 27 بر 22 به سود خود خاتمه داد. در کوارتر دوم پینار کارشیاکا بازی بهتری به نمایش گذاشت و تنها با یک امتیاز اختلاف و با حساب 23 بر 22 بازی را به لوکومتیو واگذار کرد تا در پایان نیمه نخست 50 بر 44 بازنده به رختکن برود.

با آغاز نیمه دوم باز هم نماینده روسیه ابتکار عمل را به دست گرفت تا 20 بر 14 این کوارتر را هم به سود خود تمام کند تا 70 بر 58 از تیم ترکیه‌ای پیش بیفتد. در کوارتر چهارم تیم میزبان نمایش بهتری داشت و 21 بر 18 به برتری رسید اما در مجموع این دیدار را 78 بر 88 به حریف خود واگذار کرد.  

رایان بروخوف، بازیکن پست 2 تیم بسکتبال لوکومتیو کوبان با کسب 26 امتیاز برای تیمش، چهره درخشان این دیدار بود. برای میزبان هم جاستین کارتر 25 امتیاز کسب کرد تا برترین بازیکن پینارکارشیاکا باشد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار