تیم بسکتبال رئال مادرید در هفته نهم بسکتبال یورولیگ در مونیخ برابر بایرن به برتری 86 بر 67 رسید.

 به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال بایرن‌ مونیخ و رئال مادرید از هفته نهم رقابت‌های بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های اروپا و از گروه A این رقابت‌ها ساعت 20 دیشب (به وقت محلی) در مونیخ به مصاف هم رفتند.  

دیدار دو تیم در کوارتر نخست رقابتی نزدیک بود که در پایان با برتری 20 بر 18 رئال به پایان رسید. میزبان اما در کوارتر دوم به خود آمد و با بازی خوب کلوین ریورز، شوتینگ‌گارد خود به برتری 20 بر 16 رسید تا با حساب 38 بر 36 نیمه نخست را برنده به رختکن برود.  

آغاز کوارتر سوم با بازی طوفانی رئال همراه بود و مدافع عنوان قهرمانی با بازی خوب سرخیو یول، گارد راس نام‌آشنای خود موفق شد 29 بر 13 به برتری خیره‌کننده‌ای مقابل بایرن دست یابد. تلاش میزبان در 10 دقیقه پایانی هم ثمری نداشت تا بایرن کوارتر چهارم را 16 بر 21 و در مجموع مسابقه را 67 بر 86 به رئال واگذار کند.  

گوستاو آیون، بازیکن پست‌های چهار و پنج رئال با کسب 22 امتیاز، 9 ریباند و چهار پاس منجر به گل چهره شاخص میدان بود. کلوین ریورز هم برای بایرن 22 امتیاز گرفت و چهار ریباند داشت تا بازیکن برجسته تیمش در این میدان باشد.  

در گروه A همزمان با دیدار رئال مادرید و بایرن‌مونیخ، خیمکی روسیه در استراسبورگ فرانسه، مهمان این تیم بود و در پایان موفق شد 78 بر 69 شکست دهد. ضمن این‌که در سومین بازی این گروه تیم فنرباغچه در استانبول مقابل ستاره سرخ بلگراد به پیروزی 79 بر 61 رسید.

در دیگر دیدارهای امشب و از گروه D تیم زسکای روسیه در مسکو میزبان داروشا فاکای ترکیه بود و موفق شد این تیم را 94 بر 66 شکست دهد.  

از گروه B هم تیم سده‌ویتای کرواسی در زاگرب، در دیداری سخت و پایاپای 85 بر 82 مغلوب امپرویو آرمانی ایتالیا شد. دیدار تیم‌های پاناتینایکو و استملت لهستان هم در یونان با برتری 82 بر 51 میزبان به پایان رسید. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار