تیم بسکتبال بارسلونا مقابل رئال مادرید به برتری میلیمتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، از گروه F دور دوم رقابت‌های بسکتبال یورولیگ دیشب تیم‌های اسپانیایی بارسلونا و  رئال مادرید در پایتخت اسپانیا به مصاف هم رفتند.

رئال این دیدار را بهتر از حریف خود آغاز کرد و در کوارتر نخست به لطف بازی خوب فیلیپه ریس و سرخیو رودریگز به برتری 27 بر 17 رسید. در کوارتر دوم بازی متعادل شد اما بازهم این رئال بود که با برتری 21 بر 20 نیمه نخست را 48 بر 37 برنده به رختکن رفت. 

بارسا در کوارتر سوم نمایشی طوفانی داشت و به لطف درخشش جاستین دوئل‌من، توماس ساتورانسکی، خوان کارلوس ناوارو و آنته تومیچ 25 بر 15 به برتری رسید تا در مجموع با حداقل امتیاز و حساب 63 بر 62 از حریف سنتی خود عقب باشد. 

2 تیم در 10 دقیقه پایانی رقابت شانه به شانه‌ای را به نمایش گذاشتند. در این کوارتر زمانی بارسا و لحظه دیگری رئال از حریف خود پیش می‌افتادند. در آخرین ثانیه این مسابقه و زمانی که رئال 86 بر 85 از حریف خود پیش بود و فاصله‌ای تا پیروزی نداشت، پرتاب دوئل‌من سبد مادریدی‌ها را فروریخت تا میزبان ناباوارانه مغلوب رقیب دیرینه خود شود. 

در دیگر دیدارهای امشب، تیم لوکومتیو کوبان در روسیه 76 بر 67 مقابل پاناتینایکو آتن به پیروزی رسید، سده‌ویتای کرواسی در زاگرب آنادول ایفس استانبول را 84 بر 80 شکست داد و لابورال هم در اسپانیا 81 بر 71 از سد زسکا مسکو گذشت.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار