با حضور کارشناسان دفاتر نوجوانان، جوانان و مدارس 11 دانشگاه علوم پزشکی کشور، کارگاه کشوری ثبت پرونده الکترونیک سلامت گروه نوجوانان و مدارس در کرمان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، این کارگاه کشوری امروز در محل سایت رایانه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آغاز و تا فردا ادامه دارد.

در این کارگاه دو روزه، کارشناسان دفاتر نوجوانان، جوانان و مدارس دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان، یزد، کاشان، مراغه، نیشابور، گناباد، جیرفت، بم، رفسنجان، کرمان، ایلام و تربت حیدریه حضور دارند ..

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مراسم آغاز به کار این کارگاه کشوری بااشاره به اینکه در بحث پرونده الکترونیک چندین بار این برنامه تاکنون تغییر کردهو بازدهی هم نداشته است گفت: اجرای این برنامه را به فال نیک می گیریم که این برنامه به سامان برسد.

دکتر سالاری افزود: خدمتی که کارشناسان و همکاران اداره سلامت نوجوانان و جوانان و مدارس انجام می دهند زیربنایی و لازم است که هرچه بهتر انجام شود تا مشکلات ما در آینده کمتر شود.

خانم یزدانی کارشناس اداره سلامت نوجونان، جوانان و مدارس وزارت بهداشت نیز از آنلاین شدن پرونده الکترونیک سلامت نوجوانان و جوانان در سال آینده خبر داد.

در این دو روز برگزاری کارشناس مربوطه مروری بر نرم افزار پرونده الکترونیک سلامت و مشکلاتی که کارشناسان در این رابطه دارند، می پردازد و در روز دوم نیز نسخه جدید این نرم افزار معرفی خواهد شد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: کارگاه ، کشوری ، سلامت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.