توسعه سرمایه‌گذاری ،کلید توسعه کشور است و در آینده توسعه مشاغل مبتنی بر دانش است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازبیرجند؛ فرماندار بیرجند گفت: از هم اکنون باید حمایت و محیط را برای ایده‌ها و سرمایه‌گذاری‌های جدیدی آماده کنیم و همه دستگاه‌ های اجرایی برای توسعه سرمایه‌گذاری موظف هستند.

ناصری با اشاره به اینکه توسعه سرمایه‌گذاری مترادف با توسعه اشتغال و خدمات است افزود: امروز بازار کار و اشتغال یکی از معضلات کشور است و نیروی کار از حقیقی و سنتی به مجازی تبدیل می شود و باید برای این موضوع تدبیر داشته باشیم.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد پاسخگویی به موقع به مطالبات ارباب رجوع مردمی و اداری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه جلسات و مکاتبات دستگاه‌های اجرایی باید در موعد مقرر پیگیری و منعکس شود، گفت: ادارات شهرستان بیرجند باید گزارش عملکرد سال 94 و پیش‌بینی برنامه‌های سال 95 را حداکثر تا پایان 20 اسفندماه امسال به فرمانداری اعلام کنند.

فرماندار بیرجند گفت: اولویت‌بندی و تخصیص بهینه منابع و نیروی انسانی از مهمترین وظایف دستگاه‌های اجرایی این شهرستان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ناصری با اشاره به پیگیری برای فعال کردن میز خدمت در ادارات، عنوان کرد: باید ادارات بیرجند استانداردهای را برای ارائه خدمت به مردم داشته باشند و ارتباط خود با مردم را همیشه پایش و بروز کنند.

وی به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در پایان امسال اشاره کرد و بیانکرد: مقدمات و برنامه‌ریزی ها انجام شده و همه موظف هستیم با رعایت قانون و مقررات زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری فراهم کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.