متجاوزان سعودی به کاروان کمک های بشردوستانه سازمان بین المللی غذا و دارو در تعز یمن حمله کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری یمن "سبا"، نیروهای مزدور عربستان روز یکشنبه با حمله به کاروان کمک های بشردوستانه سازمان بین المللی غذا و دارو در تعز یمن مانع از توزیع کمک های این سازمان دربین مردم شدند.

مقامات محلی و شاهدان عینی در شهر تعز به این خبرگزاری گفتند: نیروهای مزدور عربستان و طرفدار عبد ربه منصور هادی با قرار دادن موانعی بر سر راه کامیون های حامل این مواد غذایی مانع از ورود این کامیون ها به داخل محله های تعز شدند.

همچنین در منطقه "الدحی" در تعز نیروهای مزدور برای جلوگیری از ورود کامیون های حامل کمک های بشر دوستانه به این منطقه به سمت این کامیون ها شلیک کردند که منجر به زخمی شدن یک غیرنظامی شد.

مرحله دوم توزیع کمک های بشردوستانه سازمان غذا و دارو ملل متحد در شهر تعز با هماهنگی و همکاری ارتش یمن امروز (یکشنبه) آغاز شد.

از سوی دیگر جنگنده بمب افکن های عربستان امروز در چند نوبت شهرستان ساقین در استان صعده واقع در شمال غرب یمن را بمباران کردند، که بر اثر این حمله چهار نفر از اعضای یک خانواده در این شهرستان کشته شدند.

صنعا، تعز و صعده نیز امروز مورد هجوم جنگنده ها بمب افکنهای سعودی قرار داشت.
عربستان و 9 کشور عربی دیگر با حمایت انگلیس و آمریکا از ششم فروردین 94، حملات هوایی و دریایی علیه یمن را آغاز کردند و تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها، مدارس و حتی خانه های مسکونی مردم این کشور را بمباران و منهدم کرده اند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۱۴ دی ۱۳۹۴
سلام آل سقوط خطا نکنی تیشه اگربه دست شیعه ایرانی بیفته با یک یا علی کلکت کنده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۳ دی ۱۳۹۴
آل سعود ، جنایتکار مورد حمایت استکبار است .
ننگ باد بر سازمان بی خاصیت ملل و دبیرکل رشوه خوار آن .
ننگ باد بر کشورهای استکباری ، عامل همه جنایات بر علیه بشریت و بالاخص کشتار مردم یمن .
آخرین اخبار