گلچینی از اخبار سرویس وبگردی را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،مهمترین عناوین خبری روز را در زیر می بینید.  


رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یک زن باردار بر اثر ابتلا به آنفلوانزای H1N1 در نیشابور جان باخت.

نیروهای امنیتی استان "البحیره" واقع در شمال مصر، یک خادم مسجد را که نمازخانه زنانه را برای اعمال منافی عفت اجاره می‌داد، بازداشت کردند.

سرمربی پیشین تیم ملی گفت: «فریادشیران یک روز آمد و به من گفت که به او گفته اند اگر احساس کنیم دایی باید باشد ما خودمان او را دعوت می کنیم.»

چندی است مطلبی با عنوان کشف «اجساد با زیورآلات و تابوت‌های طلا» علی‌رغم تکذیب مسئولان همچنان در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

این داستان در مورد جنگ داخلی سوریه است، اما یک داستان جنگی نیست. در اینجا داعش بیش از هر کس و هر چیز از زنان مبارز کرد هراس دارد: از اینکه به دست آن‌ها کشته شوند. داعشی‌ها حتی کفتربازی را هم ممنوع کرده‌اند.

Livescience در گزارشی ویژه به معرفی ۱۰ گونه جانوری ناشناخته پرداخته که در سال ۲۰۱۵ در گوشه و کنار جهان شناسایی شدند.

ساعت 4 و 30 دقیقه عصر 31 مرداد ماه سال جاری مأموران کلانتری 142 کن در جریان پیدا شدن جسد زنی در زیر سایه درخت کاج فضای سبز منطقه کوهسار قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از مأموران برای بررسی این ماجرا وارد عمل شدند.

گروه تروریستی داعش دو مرد سوری را در شمال این کشور اعدام کردند.

منابع عراقی از کشته شدن ده‌ها نفر از سرکردگان گروه‌های تروریستی در الانبار و انهدام بزرگترین کارگاه آماده سازی خودروهای‌ بمب‌گذاری شده در سامرا خبر دادند.

البغدادی در پیام اخیر خود اسرائیل را تهدید کرده و به صهیونیست ها هشدار داده که "ما روز به روز به شما نزدیکتر می‌شویم."در هفت ماه گذشته این اولین پیامی است که از رهبر داعش منتشر می‌شود.

یک خبرنگار روس که به تازگی به تهران سفر کرده در مشاهدات خود با بیان اینکه تهران شهری پیشرفته است گفت: نان سنگک از خوشمزه ترین نان های دنیا است که بر اساس سنت های دیرینه طبخ می شود.

نامزد حراف و پرادعای ریاست جمهوری آمریکا بزرگترین «دروغگوی سال» یک موسسه رسانه‌ای این کشور شد.

جانشین فرمانده کل سپاه از تحویل جدیدترین موشک بالستیک ایران به یگان‌های عملیاتی سپاه خبر داد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه صدها هزار تن برنج آلوده و تاریخ مصرف گذشته در یکی از انبارهای غرب کشور وجود دارد گفت که برخی می‌خواهند با تعویض بسته بندی این برنج‌ها آنها را به تهران آورده و به خورد مردم بدهند.

مفتی وهابی عربستان طی صدور فتوایی خرید کالاهای دارای تخفیف را در ایام کریسمس حرام اعلام کرد.

محبوبیت یک برند یک تعریف دارد و موبایل بازی و فن‌های (طرفداران پر و پا قرص) موبایل نیز تعریفی جداگانه!

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: مطالعات انجام‌شده برای تهران نشان می‌دهد اگر در روز، زلزله اتفاق افتد، یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در یک لحظه، جان خود را از دست می‌دهند.

شاید شما هم در گوشه و کنار شهرتان دیده باشید پول هایی که بروی جنازه‌ای که بر اثر تصادف جان باخته‌ است ریخته می شود.

درد را از هر طرفی بخوانی درد است. حکایت نوزادانی که پس از به دنیا آمدن فروخته می شوند تا دل رهگذران را به درد آورند و پولی نصیب کسی کنند که نوزاد را به همراه دارد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت اظهار داشت: در كشور امريكا با توجه انجام اقدامات لازم ٧٠٠ نفر بر اثر بيماری آنفلوانزا فوت كردند.

نیروهای رژیم سعودی با تقلید از صهیونیست‌ها نام یک پرستار زن را بر روی موشک‌هایی که برای کشتار کودکان یمنی به کار گرفته می‌شود نوشتند.

پذیرفته‌شدن توبه‌نامه یک اعدامی در شب اجرای حکم و در یک قدمی چوبه‌دار، اتفاق کم‌نظیری است که در دستگاه قضایی ایران رخ داد.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: مانند برنامه‌ریزی که برای سفرهای اربعین صورت گرفت بلیت سفر عید نوروز نیز به شکل توافقی با ایرلاین‌ها در نظر گرفته می‌شود.

میهمانی که در پی قرضِ گرفتن پول، صاحبخانه را با رشته پارچه‌ای خفه کرده و به قتل رسانده بود با تلاش مأموران پلیس آگاهی به دام افتاد.

در گذشته‌های دور که امکانات جراحی وجود نداشت و جراحی به شکل امروزی مقدور نبود، حکمای طب سنتی با یک تیغ و خون‌گیری طبق اصول مشخص، بسیاری از دردها و بیماری‌ها را درمان می‌کردند.

برهانی گفت: افرادی که سیستم ایمنی بدن‌شان ضعیف باشد مقامت کمتری در برابر آلودگی دارند همچنین کسانی که به صورت مداوم ماهی مصرف کنند و طبع‌شان با این مسئله سازگاری نداشته باشد بیشتر آسیب‌پذیر هستند.

بر اساس یک قانون جدید، شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو در زمان پذیرش خودرو در تعمیرگاه‌ها موظف به اعلام کتبی هزینه و مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر خودرو به مالک آن خواهند بود.

وزیر ورزش و جوانان به تحسین تیم فوتبال پرسپولیس پرداخت.

یک رژیم لاغری 2 هفته ایاگر شما به دنبال یک برنامه سریع و جدید کاهش وزن هستید می توانید این رژیم جدید دو هفته ای را امتحان کنید.

با امضای توافق نامه میان شهردار تبریز و سرمایه گذار ترکیه ای ، مقدمات سرمایه گذاری کلان در منطقه غرب تبریز فراهم شد.

دونالد ترامپ عزیز، داوطلب پیشتاز برای کاندیداتوری حزب جمهوریخواه: از همکاری شما سپاسگزاریم. امیدواریم این همکاری ادامه پیدا کند!!!



انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.