فرماندار تربت جام گفت : دانش آموز باید به داشته های خود باور و ایمان داشته باشند و قدر منزلت نظام اسلامی که ثمره خون شهداست را بداند و نباید دچار خطای محاسباتی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛علی رستمی در آئین افتتاحیه نخستین مجلس دانش آموزی شهرستان تربت جام با اشاره به نقش محوری انسان در سرنوشت خود افزود : مجلس دانش آموزی در تعیین سرنوشت دانش آموزان موثر هست و مصوباتی که بر اساس قوانین دارند بایستی توسط مدیران توجه شوند و به آن عمل کنند.

وی گفت: مجموعه فرمانداری و شورای اداری شهرستان کمک خواهند کرد تا مجلس شورای دانش اموزی به جایگاه واقعی خود برسد و رئیس مجلس دانش آموزی از این به بعد یک عضو شورای پشتیبانی آموزش و پرورش خواهد بود.

فرماندار تربت جام افزود : دانش آموزان عضو مجلس باید بااخلاق ترین، محبوب ترین، مودب ترین و درس خوان ترین افراد باشند.

مدیر آموزش و پرورش تربت جام هم با تشریح برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی گفت : انتخابات شوراهای دانش آموزی در 390 واحد آموزشی برگزار شد.

کامیابی افزود : در دوره متوسط اول 2578 منتخب و در دوره متوسطه ودوم 2215 به بعنوان اعضای شورای دانش آموزی انتخاب شدند.

وی ادامه داد : مجمع شورای دانش آموزی شهرستان به تعداد 28 انتخاب شدند که از بین آنها 8 نفر بعنوان هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی تربت جام برگزیده شدند.

مدیر آموزش و پرورش تربت جام تصریح کرد : تشکیل مجلس دانش آموزی تمرین مسئولیت پذیری برای جوانان در جهت آینده درخشان ایران اسلامی است و اتخاباتی که انجام می شود مشابه یک انتخابات کامل برگزار می شود.

این جلسه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی و حضور 120دانش آموز عضو شورای دانش آموزی تربت جام در محل سالن اجتماعات شورای اداری شهرستان برگزار شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.