گروه تروریستی داعش با انتشار فیلمی از نیروهای پلیس خود، غرب را به تمسخر گرفت.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی‌میل، گروه تروریستی داعش با انتشار فیلمی از لیبی و به تصویر کشیدن نیروهای خود در حال گشت‌زنی در شهر "سرت" غرب را به تمسخر گرفت. این شهر از ژوئن 2015 تحت اشغال این گروه شیطانی بوده است.

هدف داعش از انتشار اینگونه فیلم‌ها به تصویر کشیدن روند ساخت کشور مورد نظرش است. همچنین فیلم مذکور به شکلی تهیه شده که ساکنان این منطقه را در حال گذران یک زندگی معمولی نشان دهد. در این فیلم یک یگان منظم با لباس‌ فرم مشابه سوار بر ماشین‌هایی با آژیر سفید و آبی نشان داده شده است.

داعش



داعش


داعش


داعش



داعش

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۱ دی ۱۳۹۴
عكس اول نفر سوم فكر كنم بهش چاشني انفجار دادن تا موقع گره ترافيكي سنگين با منفجر كردن خودش و ماشينهاي اطرافش ترافيكو باز كنه!!!!!!!!!! اينا كلا عقلشونو خانه جا گذاشتن و اومدن عضو اين گروهها شدن. اعتقادات جهادي و برداشتاشون از آيات و روايات بحدي ساده لوحانه و احمقانه است كه فقط يك بي عقل ممكنه قبول كنه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۰۱ دی ۱۳۹۴
نوپو باید پیششون لنگ بندازه خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۴
یه جوری گفتيد یگان منظم که آدم فک میکنه چه خبره.نظمشون تو عکس اول معلومه .شما تو عکس اول تنفگ هایی که دست این وحشی ها هست،دو تا تفنگ مشابه از هر لحاظ نشون بده،بعد بگو یگان منظم،به یکی شون هم مثل این که تفنگ نرسیده.همین طوری بی سلاح ایستاده نفرات عکس زیاد بشه.دیگه لباس فرم مسخره شون هم که گفتن نداره. ختم کلام این که داعش یه گروه پوچ هستش که فقط در تلاشه که یه چهره بد از اسلام نشون بده.لعنت بر تمامی داعشی های کودن ،وحشی و بینهایت احمق
آخرین اخبار