ورزشکاران خراسان رضوی مقام نخست دهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور را به دست آوردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رئیس هیات کاراته استان گفت: رقابت های این دوره از مسابقات کاراته سبک شیتوریو JKS در دو بخش کاتا و کومیته روز گذشته در مشهد برگزار شد و استان های خراسان رضوی،گلستان و سمنان به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم را کسب کردند.

سعید رزم آرا افزود: این دوره از مسابقات با حضور 450 ورزشگاه از در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد
و در این دوره ورزشکارانی از استان های خراسان رضوی و جنوبی وشمالی، سمنان، تهران، گیلان، گلستان، مازندران، یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و گیلان شرکت کردند.
رزم آرا از برگزاری این دوره از مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان خبرداد و تصریح کرد: در این مسابقات که با کمک اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیات کاراته این استان برگزار شده است 30 داور بین المللی نیز شرکت کردند.
رئیس هیات کاراته خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه نمی توانیم بازیکنان ارزنده استان را به مسابقات کشوری و بین المللی اعزام کنیم، برگزاری این مسابقات در استان بهترین فرصت است تا استعدادها شناسایی شوند.
وی با اشاره به اینکه خراسان رضوی دارای جایگاهی ارزشمند در بین سایر استانهای کشور است، تصریح کرد:
قطعا با توجه به سرمایه گذاری انجام شده در 5 سال آتی دستمان در حوزه ورزشکار خالی نیست و می توانیم از ظرفیت های استان برای کسب مقام های کشور استفاده کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.