معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه های برتر دانش آموزان کرمانی در جشنواره های جوان و نوجوان خوارزمی همزمان با هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حمیدرضا دعاگویی به هفته پژوهش و فناوری اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش استان کرمان بر اساس اسناد تهیه شده، برنامه درس ملی با موضوع پژوهش محوری و نقشه های جامعی که برای کارهای پژوهشی در آموزش و پرورش استان وجود دارد، در زمینه نهادینه کردن فرهنگ پژوهش محوری فعالیت می کند.

وی افزود: استان کرمان در جشنواره های جوان ، نوجوان خوارزمی و معلم پژوهنده موفق به اخذ رتبه های خیلی خوب شد که اخذ رتبه نخست کشوری در جشنواره معلم پژوهنده یکی از این افتخارات به شمار می رود.

دعاگویی خاطرنشان کرد: در جشنواره معلم پژوهنده سه آموزگار دانش پژوه استان، سارا سلجوقی نژاد،بتول عبدالله نژاد و مریم نیکپور با ارائه طرح تقویت انگیزه نوشتاری در دانش آموزان اول ابتدایی ارائه کردند که رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد .

دعاگویی تصریح کرد: دانش آموزان کرمانی موفق به اخذ مقام سومی جشنواره جوان خوارزمی شدند و در بخش نوجوانان نیز با ارائه طرح پرستار نابینایان رتبه برتر کشوری را کسب کردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.