آیت الله العظمی نوری همدانی (مدظله العالی) فردا دوشنبه نهم آذر به دعوت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان، علما و مسوولان کردستان به این استان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان گفت: آیت الله نوری همدانی از روز دوشنبه به مدت پنج روز مهمان استان فرهنگی کردستان بوده و برنامه های مختلفی برای این سفر تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام احد آزادی خواه به برنامه های تدارک دیده شده در این سفر پنج روزه اشاره کرد و افزود: دیدار با علما و روحانیون، حضور در صبحگاه مشترک ویژه نظامیان، دیدار عمومی با مردم شریف کردستان، دیدار با خانواده های ایثارگر و شهدا و دیدار با نخبگان و مدیران استان از جمله این برنامه ها است.

وی افزود: به منظور هماهنگی برنامه های سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به کردستان، ستادی با عنوان ستاد استقبال و هماهنگی سفر استانی تشکیل شد و سازمان های مختلف با هماهنگی و همکاری همدیگر، برنامه های این سفر را تدوین کردند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: سازمان تبلیغات در این ستاد مسوولیت هماهنگی برنامه های دیدار با روحانیون و دیدار با مردم و همچنین مسوولیت کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استقبال را عهده دار شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: سفر ، تدارک ، همکاری ، دعوت ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.