نخستین استاندار حلبچه اقلیم کردستان عراق و هیئت همراه از مرز رسمی باشماق مریوان وارد استان کردستان شدند و مورد استقبال عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبر نگاران جوان از  سنندج،عبدالله نورولی استاندار حلبچه اقلیم کردستان عراق به همراه هیئتی متشکل از فرمانداران برخی شهرها و فعالان اقتصادی این استان، دقایقی قبل از مرز رسمی باشماق مریوان وارد استان کردستان شد و در مدت سه روز سفر، از ظرفیت‌ها و پتانسیل بخش‌های مختلف کردستان در شهرستان‌های سنندج و مریوان بازدید خواهد کرد.

این هیئت پس از استقبال رسمی استاندار کردستان، از دریاچه زریبار، مرز باشماق و زنجیره طیور در شهرستان مریوان بازدید خواهد کرد و سپس به سمت سنندج حرکت می‌کند.

برگزاری نشست مشترک استانداران حلبچه اقلیم کردستان عراق و استان کردستان، بازدید از پنجره آریا، بازدید از طرح‌های کشاورزی سراب‌قامیش، بازدید از کشتارگاه صنعتی دام، بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید ورمقانی و بازدید از مرکز جراحی قلب سنندج از برنامه‌های روز دوم سفر استاندار حلبچه اقلیم کردستان عراق به استان کردستان خواهد بود.

استاندار حلبچه و هیئت همراه وی، در روز سوم سفر ضمن شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه کردستان، در جلسه اختتامیه سفر و امضای تفاهم‌نامه حضور می‌یابند و در پایان هم از اماکن گردشگری و تاریخی سنندج بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.