مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: به مناسبت هفته بسیج مسابقات دومیدانــی ورزشکاران بـا "هـوش میـــانه" با حضور استان‌های سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای  باشگاه خبر نگاران جوان از  سنندج،حامد جولایی افزود: در این پیکارها، ورزشکاران 18 استان در مواد 100، 200، 400، 800، 1500 و 5000 متر، پرتاب وزنه، نیزه و دیسک، پرش طول، پرش ارتفاع و سه گام به رقابت پرداختند.

وی گفت: در پایان مسابقات، کورش فرهادی، ورزشکار عنوان‌دار کردستانی در ماده‌های پرش ارتفاع و سه گام، 2 طلای ارزشمند را به ارمغان آورد و احمد غفاری، دیگر دومیدانی‌کار کردستانی نیز در دوهای 800 و 1500 متر، 2 نشان طلا را به خود اختصاص داد.

به گفته این مسئول، همچنین شورش کیله‌سفید در ماده 5000 متر مدال نقره را بر گردن آویخت و بر سکوی دوم این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

وی تصریح کرد: تیم استان کردستان با 4 مدال طلا و یک نقره با 35 امتیاز در جایگاه دوم تیمی قرار گرفت و استان‌های هرمزگان و مرکزی با امتیازات 49 و 31 به ترتیب، عناوین اول و سوم را به دست آوردند.

مدیرکل دستگاه ورزش استان در پایان گفت: تیم کردستان به سرپرستی و مربیگری رضا نصراللهی در رقابت‌های دومیدانــی ورزشکاران بـا هـوش میـــانه کشور شرکت کرد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.