مدیرتبلیغات پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) گفت: سی وپنجمین دوره مسابقات سراسری تبلیغات منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) از سه شنبه به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد،مسعود بازودار با بیان اینکه قدمت این سری مسابقات قرآنی در کشور به ابتدای پیروزی انقلاب می‌رسد، اظهار کرد: امسال نیز این مسابقات در سطح قرارگاه پدافند هوایی کل کشور در 10 رشته‌ حفظ کل، حفظ 20، 15، 10 و پنج جزء، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و مفاهیم سطح یک و دو برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله مقدماتی این دوره مسابقات قرآنی در یگان‌های 9 گانه مناطق، انجام شده است و اکنون نفرات برتر کشوری در این دوره به رقابت می‌پردازند، خاطرنشان‌کرد: 200 نفر از شرکت کنندگان برتر مسابقات قرآنی در مشهد با یکدیگر برای کسب رتبه عالی رشته‌های قرائت، ترتیل ،حفظ و اذان به رقابت می‌پردازند.

مدیر تبلیغات و روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) گفت: افتتاحیه این دوره از مسابقات سراسری پدافند هوایی خاتم الانبیا با حضور برخی از مسوولان کشوری همچون حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری، رییس اداره عقیدتی ـ سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق و برخی دیگر از چهره‌های نظامی در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.