مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های آستان قدس گفت: بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی در نظر دارد نخبگان شاخص سراسر کشور را برای کارهای پژوهشی عمیق جذب نماید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار، افزود: اکنون بنیاد پژوهش‌ آستان قدس با دعوت از تعدادی فضلای حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها، اقدام به آموزش روش‌های تحقیق پیشرفته برای این نخبگان نموده تا از این طریق افراد مورد نظر با مدیریت کارهای پژوهشی آستان قدس آشنا و وارد فرآیند عملی پژوهش شوند.

وی به مزایای حقوقی پژوهشگران جذب شده در مرکز اشاره نمود و تصریح کرد: ایجاد اتاق فکر در بنیاد پژوهش اسلامی آستان قدس از اقدامات بعدی این مجموعه است که در آن شخصیت‌های صاحب نظر در حوزه‌های قرآن، کلام، فقه و حدیث گردهم آیند و براساس یک سندچشم انداز وبرای سیاست‌های کلان پژوهشکده برنامه‌ریزی کنند.

حجت الاسلام شریعتی تبار خاطرنشان کرد: حاصل کار نخبگان کشور در این پژوهشکده باید به صورت فرمول‌هایی کاربردی درآید تا در عرصه زندگی اجتماعی مشکلات کشور را برطرف سازد.

مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های آستان قدس گفت: ایجاد پژوهشکده‌ای در شهر قم براساس جلسات صورت گرفته با حوزه علمیه این شهر، از دیگر اقدامات آینده بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی به شمار می‌رود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.