مدير عامل شركت مخابرات خراسان رضوی گفت: شركت مخابرات استان آمادگی كامل برای ارائه خدمات مطلوب در جهت بهتر برگزار شدن انتخابات الكترونيكی را دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مهندس سالاري با بيان اينكه شركت مخابرات هميشه خدمات خود را در بالاترين سطح ممكن ارائه مي كند گفت: با توجه به برگزاري انتخابات به صورت الكترونيكي در اكثر نقاط كشور،ما در شركت مخابرات استان با يك برنامه ريزي دقيق،جامع و مهندسي شده به شرايط مطلوبي در تمام زمينه ها از جمله خدمات اينترنتي به مشتريان خود رسيده ايم.

وي افزود: شركت مخابرات ايران توجه بسيار زيادي به تجهزات مخابرات خراسان رضوي دارد و اين توجه باعث شده تا ما بتوانيم با تلاش و كوشش مضاعف و بهره گيري از آخرين تجهيزات روز مخابراتي خدمات خود را هميشه در حد مطلوب ارائه نمائيم.

نماينده محترم مردم نيشابور در مجلس شوراي اسلامي در ادامه گفت: انتخابات امسال در اكثر نقاط كشور به صورت الكترونيكي برگزار مي شود و اين مستلزم وجود بستر مناسب وامن در فضاي مجازي است كه بدون شک شركت مخابرات سهم بسيار زيادي در ايجاد اين فضاي مجازي در كشور و خراسان رضوي دارد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید. 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.