نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بازداشتهای گسترده‌ای را در مناطق متعدد کرانه باختری رود اردن آغاز کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به گزارش شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، دهها فلسطینی در کرانه باختری رود اردن به دست نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شده اند. این در حالی است که درگیری هایی نیز بین جوانان فلسطینی و ارتش این رژیم در «رام الله،» «الخلیل» و «قلقیلیا» به وقوع پیوست.

خبرنگار روسیا الیوم در گزارشی گفت: ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد عملیات حمله با سلاح سرد فلسطینی‌ها ضد نظامیان این رژیم را در «قلقیلیا» خنثی و یک فلسطینی را که قصد داشت به یک صهیونیست با کارد حمله کند، بازداشت کرده است .از سوی دیگر، قلقیلیا در ساعتهای اولیه سحرگاه امروز شاهد موجی از بازداشت‌های شهروندان فلسطینی بود؛ به طوری که بیست و چهار فلسطینی در این منطقه بازداشت شدند. در شهرهای دیگر سرزمین‌های اشغالی مانند «اریحا،» «رام الله» و «الخلیل» نیز نظامیان صهیونیست، فلسطینیان را بازداشت می کنند.

همچنین درگیریهایی بین شهروندان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در شهر «الخلیل» روی داد. این درگیریها پس از برگزاری تظاهرات فلسطینانی که خواستار تحویل پیکرهای شهدای فلسطینی در گرو این رژیم هستند، روی داد.

همچنین در اردوگاه «العروب،» شهر «رام الله،» «شهرک وزکوت» و «منطقه البیره» نیز درگیریهایی بین جوانان فلسطینی و نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی روی داد. در این درگیریها نظامیان صهیونیستی دو نوجوان را بازداشت کردند.



انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار