معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعامل، همدلی و هماهنگی هر چه بیشتر مدیران اجرایی و نهادهای دولتی این استان منجر به مقابله بهتر با انواع بحران ها در استان می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پژمان نیک اقبالی  در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد افزود: برنامه ریزی اصولی و اندیشیدن تمهیدات لازم برای کاهش خسارت های ناشی از حوادث پیش بینی نشده در این استان ضروری است.

وی خواستار آمادگی هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد برای وضعیت ها و مواقع بحرانی در این استان شد.

نیک اقبالی بیان کرد: نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد کشیک های خود در زمینه مقابله با بحران ها را به ستاد مدیریت بحران استانداری این استان معرفی کنند.

وی اظهار کرد: امکانات و تجهیزات دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با انواع بحران ها و حوادث پیش بینی نشده آماده باشد.

نیک اقبالی عنوان کرد: نانوایی های کهگیلویه و بویراحمد دارای برق اضطراری برای مواقع بحرانی باشند و پلیس های راه و راهنمایی و رانندگی این استان نیز در فصل زمستان امسال اقدام به سخت گیری بیشتر برای تردد وسایل نقلیه فاقد تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ کنند تا میزان بروز حوادث رانندگی در جاده های ارتباطی استان کاهش یابد.

وی ابراز داشت: فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد نشست های شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستانی را فعال کرده و سوخت مورد نیاز روستاها و مناطق سخت گذر شهرستان ها را نیز اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: اواسط تابستان امسال ستاد سوخت این استان برای تامین نفت سفید روستاها و مناطق عشایری و سخت گذر استان فعال شد.

اسدالله طاهری افزود: از آن زمان تاکنون حدود چهار میلیون و 500 هزار لیتر نفت سفید در مناطق روستایی، سخت گذر و عشایری کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: بحران ، حوادث ، پلیس ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.