سرپرست فرمانداری ویژه آمل طرح راهیان نوررا آب حیاتی برای جامعه امروز و واكسنی برای دانش آموزان و جوانان نامیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احمد منفرد با تاكید بر همكاری و مساعدت همه مسئولین با ستاد راهیان نور این شهرستان بیان كرد: در حقیقت اعزام به مكان های دوران دفاع مقدس فضایی را به وجود می آورد كه آینده و آینده سازان این مرز و بوم را بیمه خواهد كرد و همه باید با درك این موقعیت هر آنچه را كه در توان داریم در طبق اخلاص بگذاریم و از مجریان طرح حمایت كنیم.

منفرد یاد آور شد: برداشتن كیف های كوچك توسط دانش آموزان و آمدن به پای اتوبوس ها جهت اعزام، تداعی كننده اعزام بسیجیان در دوران جنگ است و از همه عزیزان و مدیران انتظار داریم با درك عظمت كار همكاری لازم را با ستاد راهیان نور دانش آموزی داشته باشند.

در ادامه سرهنگ حكمت داجلری فرمانده سپاه آمل گفت: در جامعه ای كه همه آن را به عنوان جامعه ای هوشمند می شناسیم، برنامه فرهنگی راهیان نور را یكی از موثرترین و تاثیرگذارترین راه های مقابله با جنگ نرم باید تعریف كنیم.

وی با بیان اینكه سرزمین دفاع مقدس جایگاه مدرسه و دانشگاه را دارد، ابراز داشت: تلاش همه مان این است كه در این انتقال تجربه به نسل چهارم انقلاب اسلامی با بهترین كیفیت و شكل انجام گیرد.

داجلری در اجرای طرح راهیان نور امسال را با عنوان " از مدرسه تا مدرسه" نام برد و گفت: در این طرح تعداد 4320 دانش آموز پایه دوم تا چهارم دبیرستان كه شامل 50 درصد دانش آموزان این رده هستند به مناطق غرب و جنوب اعزام می شوند.

وی ادامه داد: از این تعداد 800 نفر به مناطق غرب و الباقی به سمت جنوب اعزام می شوند.

فرمانده سپاه آمل عنوان كرد: اولین انتظار ما از مسئولین در زمان اعزام دانش آموزان به مناطق راهیان نور این است كه مراسم باشكوهی از بدرقه آنها انجام شود زیرا این استقال در ایجاد شعف و شادی در دانش آموزان نقش به سزایی دارد.

وی درپایان خاطرنشان كرد: نخستین اعزام در یكی از مدارس انجام می شود و با حضور مسئولین و خانواده ها و سپاه تمام تلاش خود را خواهد داشت تا اعزام با امنیت كامل و خودروهای مناسب و همراهی یك نماینده از آموزش و پرورش انجام شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.