معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت و ملت برای تحقق آرمان‌های نظام و حفظ تمامیت ارضی یکسو و در کنار هم قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ صفرزاده در آیین تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران صنعت برق آذربایجان غربی که در محل سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان در ارومیه ترتیب یافت، باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، به جانفشانی مردم ایران در سال‌های متمادی در دفاع از کیان اسلامی اشاره نمود و تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در تمامی عرصه ها نشان داده‌اند که در دفاع از ارزش‌های اسلامی ثابت قدم بوده و جانفشانی می‌کنند.

وی ادامه داد: جوانان انقلابی در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به جهانیان نشان دادند که در راستای ارزش‌های ایرانی و اسلامی ثابت قدم بوده و در راستای حفظ این ارزشها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

صفرزاده با اشاره به موفقیت های کشور در مذاکرات هسته ای گفت : مردم ایران اسلامی همیشه و همه حال عشق و علاقه خود را به اسلام و تمامیت کشور ارضی نشان دادند و اگر امروز برنامه های صلح آمیزهسته‌ای کشور در جهان به رسمیت شناخته شده، در سایه همین روحیه مردم است.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت و ملت برای تحقق آرمان‌های نظام و حفظ تمامیت ارضی یک سو هستند، اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح در کنار آمادگی صددرصد و تمام عیار دولت را در تکمیل سازندگی و آبادانی کشور یاری می‌رسانند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نیز در این آیین با بیان اینکه ایران اسلامی در 36 سال عمر خود گفتمان انقلابی و سلطه‌پذیری را نهادینه کرده است، تصریح کرد: به برکت خون شهیدان و ایثارگران توانسته‌ایم این فرهنگ را نهادینه سازی کنیم و در برابر قدرت‌های جهانی مقاومت نشان دهیم.

کاظمی کیا با بیان اینکه رشادت و دلاورمردی رزمندگان را در جنگ تحمیلی پیروز کرد، گفت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند مردم ایران اسلامی ملتی با وحدت و ایمان به خدا هستند و با این اقدامات دشمن را وادار به عقب نشینی کردند.

وی با تأکید بر تداوم برگزاری چنین آیین‌هایی، ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا وظیفه ذاتی مسئولان بوده و تکریم از ایثارگران نیز تکریم فضائل اخلاقی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: کشور ، توسعه ، انسانی ، تحقق ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.