وزیر بهداشت به دیدار دبیر ادبیاتش رفت

وزیر بهداشت امروز پس از حضور در مدرسه دوران تحصیل به دیدار معلم ادبیات خود استاد بازرگان رفت و به نقل خاطرات خود از معلمانش پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب دا، دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که امروز به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی به مشهد رفت و در دبیرستان دوره تحصیلش حضور یافته بود، در سخنانی صمیمانه با دانش آموزان، بخشی از خاطراتش از این دبیرستان را برای آنها مرور کرد.

وی که از دبیرستان شاهد فردوسی به عنوان یکی از بهترین و از معدود دبیرستان های آن زمان در مشهد نام برد که معلمان خوب، فراوان داشت، ساحت معلم را پاک و اثر گذار در پرورش انسان هایی شایسته دانست که آینده کشور را می سازند.

وزیر بهداشت در جمع دانش آموزان این دبیرستان از معلمی یاد و قدردانی کرد که گذشت بیش از چهار دهه نیز نتوانست، خاطرات آن روزهای کلاس درس آقا معلم را از قلب و یاد شاگردش پاک کند و امروز در کسوت وزیر بهداشت از آن روزها می گوید.

دکتر هاشمی گفت: دبیرستان فردوسی معلمان خوب فراوانی داشت. آقای بازرگانی معلم ادبیات ما یکی از این معلمان عزیز بود. این معلم علاوه بر اینکه با بیانی ساده و شیوا تدریس می کرد اما عملش برتر از دانشش بود

وی ادامه داد: آقای بازرگانی، آن زمان دفتری را از خیریه گرفته بود که بعد از ظهرهای جمعه دانش آموزان را به بیمارستان مسلولین و معلولین می برد و به نحوی هم برنامه ریزی کرده بود که دانش آموزان دعای سمات را رو به قبله با صوت خوش این معلم می شنیدند.

وزیر بهداشت به رسم ادب و احترام برای قدردانی از معلم ادبیاتش در منزل وی نیز حاضر شد و پس از چهار دهه با آقای بازرگانی دیدار کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.