نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت آموزش و پرورش رتبه بندی حرفه ای معلمان را از امسال همزمان با بازگشایی مدارس آغاز کرده وتا سال آینده با جدیت دنبال می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازمشهد، ابوالقاسم خسروی در مراسم بازگشایی مدارس در دبیرستان دخترانه فرزانگان تربت حیدریه افزود: امیدواریم با اجرای طرح رتبه بندی معلمان ، شاهد افزایش شاًن و منزلت معلمان و همچنین بهبود وضعیت معیشتی آنان باشیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از ایجاد فضای همدلی و تعامل بین دولت و مجلس، گفت: یکی از مهمترین نشانه های همدلی، طرح نظام سلامت است که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال اجرا است.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، افزود: در حوزه آموزش و پرورش کارهای بجای مانده زیادی هنوز وجود دارد که با تعامل دولت و مجلس برطرف می شوند.

خسروی تصریح کرد: آموزش و پرورش جزو آن دسته از وزارتخانه هایی است که نیازمند توجه اولیا و افراد خیر می باشد.

وی با بیان اینکه رتبه نخست علمی در خاورمیانه به جمهوری اسلامی اختصاص دارد گفت: نخبگان زیادی از دانشگاه های صنعتی شریف، فردوسی، امیرکبیر و تهران فارغ التحصیل می شوند، اما متاسفانه هنوز جایشان در مدارس ما خالی است.

خسروی افزود: آموزش و پرورش باید به جذ ب بهترین فارغ التحصیلان و افراد متعهد بپردازد. 

وی گفت: در شهرستان تربت حیدریه هم اکنون 35 هزار نفر دانش آموز مشغول تحصیل هستند که از این تعداد سه هزار و 200 نفر کلاس اولی می باشند و با کمک دو هزار و 500 نفر معلم در 283 آموزشگاه به درس خواندن مشغول هستند.

شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار داد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۳:۱۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۴
من با ده سال سابقه و فوق لیسانس با رتبه بندی نودهزار تومان افزایش داشتم. حالا این چظور مشکل زندگی من رو حل می کنه خدا می دونه. فقط