مجموعه‌ای از عکس‌هایی و لحظه‌های ناب جنگ، کتاب‌هایی با موضوع دفاع مقدّس، تمبرها و پاکت‌های نامه ویژه رزمندگان در قالب نمایشگاهی در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی به نمایش گذاشته شد.

 به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازمشهد؛ رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: بیش از 40 قطعه عکس از لحظه‌های ناب جنگ، افزون بر 150 جلد کتاب در موضوع دفاع مقدّس، حدود 44کارت نمایش پاکت مهر روز و تلگراف جبهه و جنگ و190قطعه تمبر، از یادگارهای دوران دفاع مقدّس است که در این نمایشگاهبه نمایش درآمده است.

محمدجواد قوی افزود: در عکس های به نمایش گذاشته در این نمایشگاه می توان به تصاویری از جمله برگزاری نماز جماعت به امامت مقام معظم رهبری در جمع رزمندگان اسلام، حضور آیت‌الله واعظ طبسی در مناطق آسیب‌دیده جنگ، مراسم رژه گروه اعزامی رزمندگان اسلام به مناطق عملیاتی در اطراف حرم مطهر امام رضا (ع) و مراسم رژه خواهران بسیجی در مشهد مقدس اشاره کرد.

رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: پاکت‌ نامه ها‌یی‌ که در این مجموعه وجود دارد، در دوران دفاع مقدّس ویژه رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل به چاپ رسیده و به طور رایگان و بدون نیاز به تمبر در اختیار آنان قرار می‌گرفته است.

گفتنی است که این نمایشگاه در هفته دفاع مقدّس، همه‌روزه در محل کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.