امام جمعه مشهد گفت: ائمه جمعه‌‎ی که در شهرستانهای خراسان رضوی نماز جماعت صبح را برگزار می‌کنند در رسالت دینی و انقلابی خود موفق‌تر هستند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آیت الله علم الهدی امروز در گردهمایی اعضای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی درمشهد افزود: باتوجه به اینکه ستون دین اسلام ناب محمدی(ص) ، نماز است و دشمنان انقلاب و اسلام همواره درصدد ایجاد افراط و تفریط در مسائل دینی هستند

وی توجه به نماز جماعت در مساجد و حسینیه‌ها در اوضاع کنونی که نماز و توجه به آن با شیوه‌های مدرن از اهمیت اصلی خود خارج شده است گفت: ائمه جمعه که به فریضه نماز صبح در قالب برگزاری جماعت اهمیت قائل شده و آن را اجرا می‌نمایند قابل تقدیر و ارزش هستند.

وی در ادامه به فضائل ائمه معصومین پرداخت و به روزهای با ارزش ماه ذی القعده اشاره نمود و تصریح کرد: برای رهایی از خطر نفوذ دشمنان دین همواره باید الگویمان اهل بیت باشد و بدون کم وکاست به کتاب آسمانی قرآن و سنت حضرت رسول(ص) که همان عمل به احادیث حضرت محمد(ص) و فرزندان پاک اوست توجه داشته باشیم.

آیت الله علم الهدی در پایان این مراسم از 11 ائمه جمعه‌ی شهرستانهای خراسان رضوی که نمازجماعت صبح را اقامه می‌کنند تقدیر نمود و خطاب به آنها گفت: شما حتماً در ایراد خطبه‌های جمعه خود اثر بخش و سخن‌تان تأثیرگذار می‌شود.

همچنین در ابتدای این مراسم محمودمرویان حسینی رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گزارشی از عملکرد یکساله این استان در خصوص اجرای طراحی تبلیغی و اعزام مبلغ ارائه نمود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.