معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صدا وسیما گفت :باید درحوزه‌های تئوری و عملی گام‌‎های بلندی برداشت تا در طراز بالای رسانه ملی قرار داشته باشیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد؛ حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی،با اشاره به اینکه حوزه تئوری نظری بسیار گسترده‌تر از این شده است، افزود: باید سعی براین داشته باشیم تا شرایطی جدید در رسانه ایجاد و گام‌هایی بلند برداریم.

وی گفت: صداوسیمای خراسان رضوی الگویی برای شبکه‌های استانی و ملی است.

استاندارخراسان رضوی هم دراین مراسم با اشاره به اینکه نقش رسانه ملی انسجام وحدت در تربیت ملی دارد، گفت: باتوجه به اینکه مشهد پایگاه اهل بیت(ع) است باید در سبک زندگی ایرانی اسلامی و باورهای دینی بیشتر کارکرد داشته باشد.

رشیدیان با بیان اینکه رویدادهای فرهنگی به عنوان یک فرصت است، افزود: رسانه یک عنصر ملی و تقویت ملی در جامعه است که باید گسترش و پیشرفت در کار بیشتر و بهتر از اینها باشد.

وی خواستار ادامه و پیگیری کارهای انجام نشده و پیشرفت بهتر درصداوسیما از مدیرکل جدیدصداوسیمای خراسان رضوی شد.

همچنین در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علی نهاوندی مدیرکل پیشین صداوسیمای خراسان رضوی با بیان اینکه صداوسیمای خراسان رضوی به عنوان بزرگترین مرکز است، گفت: 243 اقدام مهاورانه در حوزه‌های مختلف و بخش عمده رسانه ملی انجام شده است.

حجت الاسلام نهاوندی با اشاره به اینکه در راستای شعار شکوفایی محتوا گام برداشتیم، افزود: صداوسیمای خراسان رضوی در چهار عنصر دین و اخلاق، استقلال مقاومتی، ایثار، گسترش معنوی تقویت فرهنگی، توسعه فنی، جوان گرایی، کاهش هزینه و مشارکت‌ها و همکاری‌های دستگاههای مختلف، ارزشیابی و توجه به شهرستان‌های را از جمله اقدامات انجام شده این سازمان‌ است.

وی با اشاره به اقدامات انجام نشده در صداوسیما، تصریح کرد: ایجاد شبکه ملی زیارت، رادیو رضوی، بخش بین الملل صداوسیما با کشورهای همسایه، ارتباط با پنج شهرستان استانی و راه اندازی بنیاد انیمیشن شرق کشور که تاحدودی پیش رفته و با وجود اتمام زمان همکاری به ثمر نرسیده است که از مدیرکل جدید صداوسیمای خراسان رضوی محسن نصرپور خواستار ادامه و پیگیری آن هستیم.

همچنین در این مراسم از زحمات مدیرکل سابق صداوسیمای خراسان رضوی تقدیر و تجلیل به عمل آمد

  در پایان هم از تولیدات انجام شده صداوسیمای خراسان رضوی رونمایی شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.